Maagilised olendid
Tunni läbimisel õpilane:
- tutvub ükssarviku ja teiste maagiliste olendite kujutamise viisidega kunstis ja fantaasiakirjanduses;
- tutvub heraldika alustõdede ja ajalooliste näidetega;
- rakendab fantaasiat ja loovust;
- osaleb grupitöös ja esitleb tehtud tööd.
Muuseumitunni kestus: 90 min
Tundi saab tellida eesti keeles.
Galerii


























Seotud sündmused

Muuseumitunni eesmärk: tutvustada õpilastele lähemalt legende jõuluvana eelkäijast pühast Nikolausest

Avastame koos Niguliste muuseumi ja selle varjatud paiku, kuuleme lugusid hoone kirevast minevikust ning uurime kunsti mänguliselt

Õpilased kehastuvad keskaja linnakodanikeks, uurivad kirikukunsti ja selle sümboolikat ning saavad mänguliselt tervikliku pildi tollasest elust ja maailmapildist.

Muuseumitunnis rändame läbi sajandite ja saame teada, miks on eestlasi nimetatud raamaturahvaks.
Rahvas algab raamatust 25.04.2025 – 26.10.2025

Tunni eesmärk on suunata õpilaste tähelepanu raamatule kui ajalooallikale, mille abil saame mõista Eesti ajalugu ja kultuuri.

Tunni eesmärk on aidata õpilasel määratleda ja mõista eri ajastuid Eesti ajaloos, tuginedes kirjalikele allikatele – nende kujunemisloole ja sisule.
Seotud sündmused

Muuseumitunni eesmärk: tutvustada õpilastele lähemalt legende jõuluvana eelkäijast pühast Nikolausest

Avastame koos Niguliste muuseumi ja selle varjatud paiku, kuuleme lugusid hoone kirevast minevikust ning uurime kunsti mänguliselt

Õpilased kehastuvad keskaja linnakodanikeks, uurivad kirikukunsti ja selle sümboolikat ning saavad mänguliselt tervikliku pildi tollasest elust ja maailmapildist.

Muuseumitunnis rändame läbi sajandite ja saame teada, miks on eestlasi nimetatud raamaturahvaks.
Rahvas algab raamatust 25.04.2025 – 26.10.2025

Tunni eesmärk on suunata õpilaste tähelepanu raamatule kui ajalooallikale, mille abil saame mõista Eesti ajalugu ja kultuuri.

Tunni eesmärk on aidata õpilasel määratleda ja mõista eri ajastuid Eesti ajaloos, tuginedes kirjalikele allikatele – nende kujunemisloole ja sisule.