Näitus toob kokku kolm erinevat, kuid võrdselt tundlikku pilku, mis on fotokaamera vahendusel otsinud ning jäädvustanud inimese ja looduse kokkupuutepunkte.
2021 avatud püsinäitus tutvustab siinset vanemat kunsti Eesti mitmerahvuselise ajaloo taustal, kus põimuvad baltisaksa, vene ja eesti traditsioonid. Fookuses on kunsti roll ühiskonnas ning selle mõju eri kogukondade enesekuvandile.
Eesti kollektsionääride seas paistab erandliku foto- ja kunstikoguga silma Viljandis elav Ameerika Ühendriikidest pärit kultuuriloolane R. Paul Firnhaber. Näitus tutvustab üht osa sellest kogust: Honoré Daumier’ karikatuure.
Kadrioru lossi esimesele korrusele rajatatud uues avahoidlas eksponeeritud välisskulptuurikogu annab ülevaate Eesti ajaloolistest kokkupuudetest Lääne-Euroopa ja Venemaa skulptuuriga. Kogu koosneb enam kui 250 teosest, mis on loodud 18.–20. sajandil väljaspool Eestit.
Sarnaselt muu Euroopaga kuulus palveränd ka Liivimaal keskaegse eluolu juurde. Käesolev näitus võtab kokku keskaegse Liivimaa asjaomase ainese, tuues esmakordselt avalikkuse ette lõviosa Eestist-Lätist teada olevatest palverännuga seotud leidudest ühes kirjaliku-kunstilise pärandiga.
Muuseumi püsinäituse tuumiku moodustab kõrvuti eksponeeritud Euroopa ja Hiina keraamika ja portselani ning Lääne-Euroopa maalikunsti väljapanek Johannes Mikkeli kogust.
Nüüdiskunsti näitus kutsub teadvustama vaimse tervise ja heaoluga seotud küsimusi. Kuidas hoida elus mõnusat tasakaalu rõõmude ja murede, töö ja puhkuse vahel? Miks mõnikord asjad tasakaalust välja lähevad?
Keskaegse kirikutorni teisel korrusel saab avastada ajaloolistele kirikukelladele pühendatud väljapanekut. 16 meetri kõrguses ruumis on vaatajate ees valik kelli keskajast uusajani. Samuti tutvustatakse Niguliste torni ajalugu.
Uus püsiekspositsioon toob välja kunstniku mitmekülgsuse nii tundliku maalija kui ka silmapaistva tarbekunstnikuna, rõhutades tema ideeküllust ja dünaamilist liikumist kunsti eri valdkondades.
Näitus toob kokku baltisaksa taustaga Elisàr von Kupfferi (1872–1942) ja eesti kunstniku Jaanus Samma (1982) loomingu.
Keskaegse kirikutorni teisel korrusel saab avastada ajaloolistele kirikukelladele pühendatud väljapanekut. 16 meetri kõrguses ruumis on vaatajate ees valik kelli keskajast uusajani. Samuti tutvustatakse Niguliste torni ajalugu.
Kumu kunstimuuseumi näitus Tartu Ülikooli muuseumis.
Uus püsiekspositsioon toob välja 20. sajandi lõpukümnendi ideerohkuse ja dünaamilised protsessid.
Näitusel kohtuvad Jaan Toomiku videoteos „Juga“ (2005) ja 19. sajandi baltisaksa romantilised maastikumaalid.
Kadrioru kunstimuuseumi püsiekspositsioon tutvustab Eesti Kunstimuuseumi väliskunsti paremikku – peamiselt Lääne-Euroopa ja Vene maali, graafikat, skulptuuri ja tarbekunsti 16.–20. sajandist.
Näitus toob kokku kolm erinevat, kuid võrdselt tundlikku pilku, mis on fotokaamera vahendusel otsinud ning jäädvustanud inimese ja looduse kokkupuutepunkte.
Niguliste ajalooline kirikutorn läbi kolme korruse kulgeva klaasliftiga. Ülevalt avaneb ainulaadne vaade Tallinna keskaegsele vanalinnale ja lahele. Korruste vahel saab liikuda taastatud tornitrepist.
Näitus põhineb Darja Jefimova 2023. aastal Eesti Kunstiakadeemias kaitstud magistritööl, mille käigus dokumenteeriti ligikaudu kolmkümmend Konrad Mägi maali.
Niguliste ajalooline kirikutorn läbi kolme korruse kulgeva klaasliftiga. Ülevalt avaneb ainulaadne vaade Tallinna keskaegsele vanalinnale ja lahele. Korruste vahel saab liikuda taastatud tornitrepist.
Näitus toob kokku baltisaksa taustaga Elisàr von Kupfferi (1872–1942) ja eesti kunstniku Jaanus Samma (1982) loomingu.
Näitus esitab ühe vaate 20. sajandi keskpaiga ja teise poole Eesti kunstile, mida kujundasid suures osas konfliktid ja kohandumised II maailmasõja järgse uue poliitilise olukorraga.
melanie bonajo näitus otsib vastust küsimusele, kas meie tänases üha enam kommertsialiseeruvas võõrandumise maailmas on veel kohta intiimsusel.
Väikese kabeli kahel korrusel eksponeeritakse keskaegseid skulptuure ja altariretaableid. Väljas on Eesti kirikutest pärinevad teosed 13.–16. sajandist.
Nüüdiskunsti näitus kutsub teadvustama vaimse tervise ja heaoluga seotud küsimusi. Kuidas hoida elus mõnusat tasakaalu rõõmude ja murede, töö ja puhkuse vahel? Miks mõnikord asjad tasakaalust välja lähevad?
Väikese kabeli kahel korrusel eksponeeritakse keskaegseid skulptuure ja altariretaableid. Väljas on Eesti kirikutest pärinevad teosed 13.–16. sajandist.
Näituse fookuses on itaalia transavangardi ja 1980. aastate keskel Rühm T asutanud eesti kunstnike loomingu dialoog, märksõnadeks „maalikunst“ ja „vastandumine“.
Niguliste muuseumi kogu hõlmab kõige silmapaistvamat ja väärtuslikumat osa Eesti kesk- ja varauusaegsest kirikukunstist. Suur osa Niguliste muuseumi kogus asuvaid teoseid pärineb Niguliste kirikust ning on täna välja pandud oma algsetel asukohtadel.
Sarnaselt muu Euroopaga kuulus palveränd ka Liivimaal keskaegse eluolu juurde. Käesolev näitus võtab kokku keskaegse Liivimaa asjaomase ainese, tuues esmakordselt avalikkuse ette lõviosa Eestist-Lätist teada olevatest palverännuga seotud leidudest ühes kirjaliku-kunstilise pärandiga.
Kadrioru lossi esimesele korrusele rajatatud uues avahoidlas eksponeeritud välisskulptuurikogu annab ülevaate Eesti ajaloolistest kokkupuudetest Lääne-Euroopa ja Venemaa skulptuuriga. Kogu koosneb enam kui 250 teosest, mis on loodud 18.–20. sajandil väljaspool Eestit.
Näitusel kohtuvad Jaan Toomiku videoteos „Juga“ (2005) ja 19. sajandi baltisaksa romantilised maastikumaalid.
Uus püsiekspositsioon toob välja kunstniku mitmekülgsuse nii tundliku maalija kui ka silmapaistva tarbekunstnikuna, rõhutades tema ideeküllust ja dünaamilist liikumist kunsti eri valdkondades.
Näitus põhineb Darja Jefimova 2023. aastal Eesti Kunstiakadeemias kaitstud magistritööl, mille käigus dokumenteeriti ligikaudu kolmkümmend Konrad Mägi maali.
2021 avatud püsinäitus tutvustab siinset vanemat kunsti Eesti mitmerahvuselise ajaloo taustal, kus põimuvad baltisaksa, vene ja eesti traditsioonid. Fookuses on kunsti roll ühiskonnas ning selle mõju eri kogukondade enesekuvandile.
melanie bonajo näitus otsib vastust küsimusele, kas meie tänases üha enam kommertsialiseeruvas võõrandumise maailmas on veel kohta intiimsusel.
Uus püsiekspositsioon toob välja 20. sajandi lõpukümnendi ideerohkuse ja dünaamilised protsessid.
Näituse fookuses on itaalia transavangardi ja 1980. aastate keskel Rühm T asutanud eesti kunstnike loomingu dialoog, märksõnadeks „maalikunst“ ja „vastandumine“.
Kadrioru kunstimuuseumi püsiekspositsioon tutvustab Eesti Kunstimuuseumi väliskunsti paremikku – peamiselt Lääne-Euroopa ja Vene maali, graafikat, skulptuuri ja tarbekunsti 16.–20. sajandist.
Eesti kollektsionääride seas paistab erandliku foto- ja kunstikoguga silma Viljandis elav Ameerika Ühendriikidest pärit kultuuriloolane R. Paul Firnhaber. Näitus tutvustab üht osa sellest kogust: Honoré Daumier’ karikatuure.
Näitus esitab ühe vaate 20. sajandi keskpaiga ja teise poole Eesti kunstile, mida kujundasid suures osas konfliktid ja kohandumised II maailmasõja järgse uue poliitilise olukorraga.
Muuseumi püsinäituse tuumiku moodustab kõrvuti eksponeeritud Euroopa ja Hiina keraamika ja portselani ning Lääne-Euroopa maalikunsti väljapanek Johannes Mikkeli kogust.
Niguliste muuseumi kogu hõlmab kõige silmapaistvamat ja väärtuslikumat osa Eesti kesk- ja varauusaegsest kirikukunstist. Suur osa Niguliste muuseumi kogus asuvaid teoseid pärineb Niguliste kirikust ning on täna välja pandud oma algsetel asukohtadel.
Näitus toob kokku kolm erinevat, kuid võrdselt tundlikku pilku, mis on fotokaamera vahendusel otsinud ning jäädvustanud inimese ja looduse kokkupuutepunkte.
2021 avatud püsinäitus tutvustab siinset vanemat kunsti Eesti mitmerahvuselise ajaloo taustal, kus põimuvad baltisaksa, vene ja eesti traditsioonid. Fookuses on kunsti roll ühiskonnas ning selle mõju eri kogukondade enesekuvandile.
Eesti kollektsionääride seas paistab erandliku foto- ja kunstikoguga silma Viljandis elav Ameerika Ühendriikidest pärit kultuuriloolane R. Paul Firnhaber. Näitus tutvustab üht osa sellest kogust: Honoré Daumier’ karikatuure.
Kadrioru lossi esimesele korrusele rajatatud uues avahoidlas eksponeeritud välisskulptuurikogu annab ülevaate Eesti ajaloolistest kokkupuudetest Lääne-Euroopa ja Venemaa skulptuuriga. Kogu koosneb enam kui 250 teosest, mis on loodud 18.–20. sajandil väljaspool Eestit.
Sarnaselt muu Euroopaga kuulus palveränd ka Liivimaal keskaegse eluolu juurde. Käesolev näitus võtab kokku keskaegse Liivimaa asjaomase ainese, tuues esmakordselt avalikkuse ette lõviosa Eestist-Lätist teada olevatest palverännuga seotud leidudest ühes kirjaliku-kunstilise pärandiga.
Muuseumi püsinäituse tuumiku moodustab kõrvuti eksponeeritud Euroopa ja Hiina keraamika ja portselani ning Lääne-Euroopa maalikunsti väljapanek Johannes Mikkeli kogust.
Nüüdiskunsti näitus kutsub teadvustama vaimse tervise ja heaoluga seotud küsimusi. Kuidas hoida elus mõnusat tasakaalu rõõmude ja murede, töö ja puhkuse vahel? Miks mõnikord asjad tasakaalust välja lähevad?
Keskaegse kirikutorni teisel korrusel saab avastada ajaloolistele kirikukelladele pühendatud väljapanekut. 16 meetri kõrguses ruumis on vaatajate ees valik kelli keskajast uusajani. Samuti tutvustatakse Niguliste torni ajalugu.
Uus püsiekspositsioon toob välja kunstniku mitmekülgsuse nii tundliku maalija kui ka silmapaistva tarbekunstnikuna, rõhutades tema ideeküllust ja dünaamilist liikumist kunsti eri valdkondades.
Näitus toob kokku baltisaksa taustaga Elisàr von Kupfferi (1872–1942) ja eesti kunstniku Jaanus Samma (1982) loomingu.
Keskaegse kirikutorni teisel korrusel saab avastada ajaloolistele kirikukelladele pühendatud väljapanekut. 16 meetri kõrguses ruumis on vaatajate ees valik kelli keskajast uusajani. Samuti tutvustatakse Niguliste torni ajalugu.
Kumu kunstimuuseumi näitus Tartu Ülikooli muuseumis.
Uus püsiekspositsioon toob välja 20. sajandi lõpukümnendi ideerohkuse ja dünaamilised protsessid.
Näitusel kohtuvad Jaan Toomiku videoteos „Juga“ (2005) ja 19. sajandi baltisaksa romantilised maastikumaalid.
Kadrioru kunstimuuseumi püsiekspositsioon tutvustab Eesti Kunstimuuseumi väliskunsti paremikku – peamiselt Lääne-Euroopa ja Vene maali, graafikat, skulptuuri ja tarbekunsti 16.–20. sajandist.
Näitus toob kokku kolm erinevat, kuid võrdselt tundlikku pilku, mis on fotokaamera vahendusel otsinud ning jäädvustanud inimese ja looduse kokkupuutepunkte.
Niguliste ajalooline kirikutorn läbi kolme korruse kulgeva klaasliftiga. Ülevalt avaneb ainulaadne vaade Tallinna keskaegsele vanalinnale ja lahele. Korruste vahel saab liikuda taastatud tornitrepist.
Näitus põhineb Darja Jefimova 2023. aastal Eesti Kunstiakadeemias kaitstud magistritööl, mille käigus dokumenteeriti ligikaudu kolmkümmend Konrad Mägi maali.
Niguliste ajalooline kirikutorn läbi kolme korruse kulgeva klaasliftiga. Ülevalt avaneb ainulaadne vaade Tallinna keskaegsele vanalinnale ja lahele. Korruste vahel saab liikuda taastatud tornitrepist.
Näitus toob kokku baltisaksa taustaga Elisàr von Kupfferi (1872–1942) ja eesti kunstniku Jaanus Samma (1982) loomingu.
Näitus esitab ühe vaate 20. sajandi keskpaiga ja teise poole Eesti kunstile, mida kujundasid suures osas konfliktid ja kohandumised II maailmasõja järgse uue poliitilise olukorraga.
melanie bonajo näitus otsib vastust küsimusele, kas meie tänases üha enam kommertsialiseeruvas võõrandumise maailmas on veel kohta intiimsusel.
Väikese kabeli kahel korrusel eksponeeritakse keskaegseid skulptuure ja altariretaableid. Väljas on Eesti kirikutest pärinevad teosed 13.–16. sajandist.
Nüüdiskunsti näitus kutsub teadvustama vaimse tervise ja heaoluga seotud küsimusi. Kuidas hoida elus mõnusat tasakaalu rõõmude ja murede, töö ja puhkuse vahel? Miks mõnikord asjad tasakaalust välja lähevad?
Väikese kabeli kahel korrusel eksponeeritakse keskaegseid skulptuure ja altariretaableid. Väljas on Eesti kirikutest pärinevad teosed 13.–16. sajandist.
Näituse fookuses on itaalia transavangardi ja 1980. aastate keskel Rühm T asutanud eesti kunstnike loomingu dialoog, märksõnadeks „maalikunst“ ja „vastandumine“.
Niguliste muuseumi kogu hõlmab kõige silmapaistvamat ja väärtuslikumat osa Eesti kesk- ja varauusaegsest kirikukunstist. Suur osa Niguliste muuseumi kogus asuvaid teoseid pärineb Niguliste kirikust ning on täna välja pandud oma algsetel asukohtadel.
Sarnaselt muu Euroopaga kuulus palveränd ka Liivimaal keskaegse eluolu juurde. Käesolev näitus võtab kokku keskaegse Liivimaa asjaomase ainese, tuues esmakordselt avalikkuse ette lõviosa Eestist-Lätist teada olevatest palverännuga seotud leidudest ühes kirjaliku-kunstilise pärandiga.
Kadrioru lossi esimesele korrusele rajatatud uues avahoidlas eksponeeritud välisskulptuurikogu annab ülevaate Eesti ajaloolistest kokkupuudetest Lääne-Euroopa ja Venemaa skulptuuriga. Kogu koosneb enam kui 250 teosest, mis on loodud 18.–20. sajandil väljaspool Eestit.
Näitusel kohtuvad Jaan Toomiku videoteos „Juga“ (2005) ja 19. sajandi baltisaksa romantilised maastikumaalid.
Uus püsiekspositsioon toob välja kunstniku mitmekülgsuse nii tundliku maalija kui ka silmapaistva tarbekunstnikuna, rõhutades tema ideeküllust ja dünaamilist liikumist kunsti eri valdkondades.
Näitus põhineb Darja Jefimova 2023. aastal Eesti Kunstiakadeemias kaitstud magistritööl, mille käigus dokumenteeriti ligikaudu kolmkümmend Konrad Mägi maali.
2021 avatud püsinäitus tutvustab siinset vanemat kunsti Eesti mitmerahvuselise ajaloo taustal, kus põimuvad baltisaksa, vene ja eesti traditsioonid. Fookuses on kunsti roll ühiskonnas ning selle mõju eri kogukondade enesekuvandile.
melanie bonajo näitus otsib vastust küsimusele, kas meie tänases üha enam kommertsialiseeruvas võõrandumise maailmas on veel kohta intiimsusel.
Uus püsiekspositsioon toob välja 20. sajandi lõpukümnendi ideerohkuse ja dünaamilised protsessid.
Näituse fookuses on itaalia transavangardi ja 1980. aastate keskel Rühm T asutanud eesti kunstnike loomingu dialoog, märksõnadeks „maalikunst“ ja „vastandumine“.
Kadrioru kunstimuuseumi püsiekspositsioon tutvustab Eesti Kunstimuuseumi väliskunsti paremikku – peamiselt Lääne-Euroopa ja Vene maali, graafikat, skulptuuri ja tarbekunsti 16.–20. sajandist.
Eesti kollektsionääride seas paistab erandliku foto- ja kunstikoguga silma Viljandis elav Ameerika Ühendriikidest pärit kultuuriloolane R. Paul Firnhaber. Näitus tutvustab üht osa sellest kogust: Honoré Daumier’ karikatuure.
Näitus esitab ühe vaate 20. sajandi keskpaiga ja teise poole Eesti kunstile, mida kujundasid suures osas konfliktid ja kohandumised II maailmasõja järgse uue poliitilise olukorraga.
Muuseumi püsinäituse tuumiku moodustab kõrvuti eksponeeritud Euroopa ja Hiina keraamika ja portselani ning Lääne-Euroopa maalikunsti väljapanek Johannes Mikkeli kogust.
Niguliste muuseumi kogu hõlmab kõige silmapaistvamat ja väärtuslikumat osa Eesti kesk- ja varauusaegsest kirikukunstist. Suur osa Niguliste muuseumi kogus asuvaid teoseid pärineb Niguliste kirikust ning on täna välja pandud oma algsetel asukohtadel.